Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T08:25:46+02:00
Pai poti loa niste colanti albi sau egri si ii poti asorta cu o bluza in dungi alb si negru, si le poti ace cateva taieri, rupturi

sau poti loa o rochie alba lunga (ca aceea de dormit ) si o poti rupe putin 

si incaltaminte merge perfect niste ghete mini (culoarea opusa colantilor)
iar la rochie niste pantofi
2 5 2
2014-11-05T14:29:57+02:00
Dute la inchirere de haine sau da comanda
Comentariul a fost şters
Ia niște pantaloni rupți cugete din blana sau cu blana o bluza verde cu un decolteu și cu tăieturi . Parul în coc și dacă vrei opțional nu e obligatoriu fâțe pe fata neagra cu buzele marii și roșii
Pardon cu ghete