Răspunsuri

2014-11-05T08:40:48+02:00
BILDUNGSROMAN - roman ( în sensul de operă epică,de carte) care prezintă procesul de formare a unui caracter.Termenul provine din lb. germană.
Explicația este din DEX.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T08:42:45+02:00
Un bildungsroman este o scriere în proză, care prezintă procesul de formare a personalității eroului principal sub influența experienței directe. Cuvântul a fost preluat din germană, în care Bildungsroman înseamnă, literal, „roman de formare”.