Răspunsuri

2014-11-05T00:39:41+02:00
A,a+1,a+2,a+3→nr.consecutive a+a+1+a+2+a+3=5040 4a+6=5040 4a=5040-6 4a=5034 a=5034:4 a=1258rest5
Mai da detalii despre problema
Aflati patru numere intregi,consecutive,al caror produs este 5040.Asta e totul ce scrie in carte...
Ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T01:51:44+02:00
7x8x9x10=5040
a(a+1)(a+2)(a+3)=5040
5040=2 la puterea 3x3 la puterea2x7x10(daca ildescompui in factori primi)
1 5 1