Răspunsuri

2014-11-04T23:37:42+02:00
Eu sunt de parere ca mancatul sanatos este un lucru foarete bun pentru ca ne ajuta la.mentinerea sanatati si a imuniteti mancatul sanatos ne mai ofera si benefici cum ar fi o viata mult mai lunga si mult mai echilibrata din mai multe puncte de vedere de aceia eu conside ca mancarea sanatoasa este foarte eficenta pentru noi oamani ( poti sa mai adugi si tu alt ceva daca nu vrei sa fie asa)
10 4 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T23:48:03+02:00
Eu mereu mananc sanatos . Ce ar trebui cu totii sa mancam sunt fructe si legume in plus ele ne dau vitamina . Nu trebue sa ne pierdem timpul cu fasfuduri . Parinti mei de mica mau invatat sa sa mananc fructe si legume . Cel mai des mancam banane , portocale , mere iar legume castravete , rosii . Dar sigur ca mancam si mancare mama facea ardei umpluti si cu smantana si eu mancam dar am intrebato daca e sanatos sa mannc ea a zis ca da find ca ardeiul are vitamina iar smantana provine de la vaca si e un lactat . Si mama mai facea mancare sanatoasa multa de exemplu noi in familie mancam mancarurile ciorba , cartofi unpluti , salata de fructe legume , orez , lapte fiert , gem , paste si cartofi pai . 
10 4 10
acolo vroiam sa zic ardei umpluti la al doilea exemplu
sper ca team ajutat