Răspunsuri

2014-03-04T16:49:52+02:00
Pai numere consecutive inseamna numere care sunt una dupa alta ..de exemplu 3 si 4 ...doar ca pe 4 il putem scrie ca 3+1
asa faci si aici ..notezi primul numar cu o necunoscuta de exemplu cu a si inseamna ca celelalte 4 numere sunt:a+1, a+2, a+3 si a+4 si facem adunare
a+a+1+a+2+a+3+a+4=100
5a+10=100
5a=100-10
5a=90⇒a=90÷5⇒a=18
⇒  cele 5 numere sunt: 18, 19, 20, 21 si 22
18+19+20+21+22=100
adica vrei rezolvare cu segmente?
nu ca am facut eu segmentele mie imi trebuie sa faci rezolvare de clasa a 4a si imi trebuie cu ar veni : A+B+C+D+E = 100 stii ,si faci rezolvarea
aaa poi iei patru necunoscute atunci A, B,C,D si Esi vine A+B+C+D+E=100...B=A+1, C=A+2, D=A+3, E=A+4
si le aduni ...si iti exact acelasi lucru
lasa ....mersi oricum :*
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-04T16:57:23+02:00
1.I____I
2.I____I1I
3.I____I1I1I
4.I____I1I1I1I
5.I____I1I1I1I1I
 Suma este 100 .
 100-10=90 suma partilor egale 
 90:5=18 ( nr. 1 )
 18+1=19 ( nr. 2 )
 18+2=20 ( nr. 3 )
 18+3=21 ( nr. 4 )
 18+4=22 ( nr. 5 )

multumesc mult de tot :*
Cu placere !
ai facut bine.. dar de ce ai facut 100-10 de unde lai luat pe 10
10 sunt toate cifrele de 1 adunate ....sunt 10 de 1 ...
consecutive inseamna unul dupa altul deci se adauga 1 la fiecare numar si daca erau pare consecutive se adauga 2 la fiecare numar