Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T23:16:17+02:00
Deoare ce nisipul este modelabil si v-a opri mingea, insa pe carton este planul plat si migea v-a parcurge o distanta mai mare deoarece nu exista obstacole 

sper ca ti-am fost de ajutor
Se scrie corect 'va' opri deoarece este timpul viitor!
2014-11-05T01:34:22+02:00
Cred că este vorba și de 'frecare'. Cu cât o suprafață este mai netedă, cu atât 'alunecarea' /'deplasarea' unui obiect va fi mai lină, fără frecare mare, deci cu o viteza mai mare față de deplasarea pe o suprafață aspră, neuniforma care necesită forțe de frecare mai mari, împiedicând alunecarea, deci viteza obiectului va fi redusă.