Răspunsuri

2014-11-04T23:03:08+02:00
Cu 3:Toate cifrele adunate sa dea 3 exp: 2a1
a=0
cu 9:Multiplii 18 27..
Aduni cifrele din nr dat, de ex: 153 1+5+3=9, 9 se imparte la 9, deci nr 153 se devide la 9, asa e shi la 3
Da
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T23:05:16+02:00
Criteriul de divizibilitate cu 3 este daca suma cifrelor se divide cu 3  ,iar criteriul de divizibilitate cu 9 este daca suma cifrelor se divide cu 9                                                  ex:cu 3:261,10005...,iar cu 9:495,8001...