Traduceti: Le metier d'aviateaur est vraiment passionnant. Être marin, c'est aussi passionnat. La médecine est un domaine vaste et intéressant. Construire, ce n'est pas mal du tout. Chacun choisit le métier qui lui plaît, mais la devise des six amis ne change pas.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T22:44:17+02:00
Un actor este cu adevarat interesant. Un marinar este, de asemenea, pasionat. Medicina este un domeniu vast și interesant. ZIdarul nu este rău deloc. Toată lumea alege locul de muncă care îi place, dar moneda de șase prieteni nu se schimba.
2014-11-04T22:45:43+02:00
Profesia de aviator este intr-adevar pasionanta.
A fi marinar, este de asemenea pasionant.
Medicina este un domeniu vast si interesant.
A construi, nu e rau deloc.
Fiecare alege meseria cere-i place