Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T16:44:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Clasa (  scrii in ce cls esti ) organizeaza o excursie cu d-na invățătoare. Acesta va avea loc pe data de 06.03.2014 la orele 12 până la ora 18. Părinții acestora au fost de acord cu toate condițiile și regurilecare trebuie să fie luate in considerare de părintii si de copii acestora! Drum bun!
34 4 34
2014-03-04T16:45:14+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pe data de ... vom organia o excursie la ... vom vizita .... costa .... aici va inscroeti faci un tabel in alcare toti isi vor scrie numele iar la sfarsit scrii : bani ii dati la ... sper ca ti-am fost de ajutor
21 2 21
adsa
MULTUMESC :D::D:D:
Deathrun Romania P*Bull !!!!!!