Răspunsuri

2014-11-04T22:38:25+02:00
De curand a fost un taifun puternic in Asia.
Fohn-ul a inceputsa bata.
S-a iscat o mica tornada.

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T22:47:10+02:00
Aseara Batut un fohn puternic in elvetia 

 iar locuitorii asiei au fost inspaimantati de taifunul care a batut ieri, care a fost insotit de un vartej , in urma acestuia nu a ramas nimic, mii de persoane au decedat si pe o suprafata de 1km2 sau gasit doar doua familii inca in viata

(sper ca ti-am fost de ajutor)