Traduceti: 1 Il vole dans le ciel. 2 Il travaille le jardin. 3 Il soigne les malades. 4 Il défend la loi. 5 Il affronte la mer. 6 Il prépare de bons plats. 7 Il travaille le bois et la pierre. 8 Il enseigne dans une école.

2

Răspunsuri

2014-11-04T22:39:33+02:00
El a zburat spre cer.
El lucreaza gradina.
El vindeca bolnavii.
El apara legea.
El infrunta marea.
El prepara mancare buna.
El lucreaza lemnul si piatra.
El preda intr-o scoala.




Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T22:39:53+02:00
1) Zboară pe cer.
2) El lucrează in grădină. 
3) El ii vindecă pe cei bolnavi. 
4) El a apărat legea.
5) El sta inaintea marii. ( este in fata marii, are ochii catre mare, ceva de genul)
6) El pregătește mâncare bună. 
7) El lucreaza cu lemn și piatră. 
8) El predă într-o școală.
2 4 2