Răspunsuri

2014-11-04T22:24:34+02:00
Factorul sub radical se introduce astfel
avem un nr a radical din b . Introducem factorii sub radical .... RADICAL DIN a la patrat ( puterea a doua ) inmultit cu b
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T22:26:49+02:00
Daca ai spre exemplu  2\sqrt{3} , pe doi il inmultesti cu el insuri ( il ridici la puterea a doua), iar apoi il inmultetsi cu 3 de sub radical. Si rezultatul va fi  \sqrt{12}  
3 4 3