Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T22:16:49+02:00
Adjectiv: El a interpretat un cântec frumos => substantiv: Frumosul a acaparat privirile multimii. Adverb: El merge clatinat. => Adjectiv: Mersul sau este clatinat Interjectie: Of! Ce viața grea! => Substantiv: Oful meu este dezamagitor
Dar din Adverb în Substantiv???
Are mersul clatinat (Adverb) Clatinatul merge acasa (substantiv)
2014-11-04T22:19:40+02:00
Adjectiv :
Nu fi asa , fii barbata.
Adverb:
Toamna 
se numara bobocii.
Interjectie:
Bre , omule nu mai fuma !