Răspunsuri

2014-11-04T22:51:31+02:00
Nu l-a inventat cineva...sau nu se stie. De exemplu au fost descoperite unele modele de baterii facute de egipteni cam acum 1000 de ani in niste vase de lut. In interior aveau sulf si erau acoperite cu o anumita substanta care genera curent electric.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T01:25:34+02:00
Pe foarte scurt, Volta, prin secolul 18, și Nikola Tesla în secolul XX dacă nu mă înșel. Electricitatea este un fenomen fizic natural, deci a fost descoperită. De la această descoperire, oamenii au ajuns la înțelegerea unor astfel de energii puternice existente în natură. De aici, savanții și cercetările lor, și cei menționați mai sus, au condus către ceea ce noi știm a fi 'curentul electric'.
1 5 1