Răspunsuri

2014-11-04T22:07:25+02:00
SPORESTE- SPOR
PRELUNG-LUNG
INCUVIINTEAZA-CUVIINTA
INSELACIUNE-INSELA
INGALBENESC-GALBEN
TREMURATOR-TREMUR
SALTURI-SALT
INFRIGURAT-FRIG
POVESTESTE-POVESTE
DOGORIND-RIND
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T22:13:54+02:00
Sporeste-rădăcina spor ,sulfixul"este" Prelung-rădăcina lung ,prefixul "Pre". Înșelăciune-rădăcina inseala ,sulfixul "ciune" Mai departe îți dai seama tot asa te uiti de la ce vine acest cuvint si apoi scrii cel ce este in plus lada este la început este prefix dar daca e la sfirsit sulfix
1 5 1