Răspunsuri

2014-11-04T22:01:54+02:00
Sa scoti factor de sub radical =  sa il descompui in numere prime

 Doi radicali se pot aduna sau scadea numai daca au acelasi numar sub radical.
 Se aduna/scad numerele, iar radicalii raman aceleaasi.
  La inmultire si impartire se inmultesc/impart numerele intre ele, si radicalii intre ei.
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T22:02:57+02:00
Fie a un număr natural pătrat perfect. 
Expresia "radical din a" se notează cu √a
Radical din a este acel număr natural b care la pătrat ne dă a, adică √a = b , 
pentru că a şi b sunt numere naturale şi b2 = a. 

Exemple

√25 = 5 pentru ca 5 la pătrat este 25 .     

√81 = 9     

 √36 = 6      

√121 = 11, pentru că 112 = 121. 

√ 225 = 15, pentru că 152 = 225      

√ 0 = 0     

 √ 1 = 1 .
Ba 5 I 5 e corect. 5 e numar prim. in partea dreapta poti pune doar numere prime ca de exemplu : 2, 3, 5,7 ,11,13 etc
Bravo vezi ca stii))
Acum esti gata de TEST
Multumesc amândurora ca vati bătut capul cu mine! Am înțeles Multumesc :*
N-ai pentru ce. Si tine minte regulile pentru calcul, le mai spun odata :

Doi radicali se pot aduna sau scadea numai daca au acelasi numar sub radical.
Se aduna/scad numerele, iar radicalii raman aceleaasi.
La inmultire si impartire se inmultesc/impart numerele intre ele, si radicalii intre ei.