Răspunsuri

2014-11-04T22:02:31+02:00
Liber-cugetatori
nou-nascuti
prim-ministri
raufacatori
redactori-sefi
val-vartejuri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T22:03:44+02:00
Liber-cugetator-liberi-cugetatori
nou nascut-noi-nascuti
prim-ministru-primi ministri
raufacatori-raufacatori
redactor-sef-redactori-sefi

lorein informeaza-te inainte de a scrie
Ştiu că a greşit......dar am apăsat din greşeală. Telefonul nu merge bine. În plus răspunsul tău l-am folosit.....Sescuaci
ma bucur nu vreau coroana dar se spun aici niste prosti care ma intriga
Înţeleg...unii nu ştiu să vorbească...şi mă refer la adulţi
Unii adulţi