Traduceti in limba romana:
Anna, started with a local radio station making the tea! After a year, she got a job as an aasistant to a DJ, helping to prepare a show. Then she applied for and got her present job
The best thing to do is write to your local radio station and ask about voluntary work. Then try to get a job as an assistant DJ.

2

Răspunsuri

2014-11-04T22:08:40+02:00
Ana a inceput cu o statie de radio facand ceaiul. Dupa un an , a prins un loc de munca ca asistent al unui DJ , ajutandu-l sa pregateasca emisiunea. Apoi , ea a aplicat si a obtinut locul ei de munca prezent.
Cel mai tare lucru de facut este sa scrii postului de radio si sa intrebi despre munca voluntara. Apoi incearca sa obtii un loc de munca ca si asistent de DJ.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T22:13:17+02:00
Anna a inceput cu un radio local facand ceai! dupa un an a obtinut o slujba ca asistenta a unui DJ ajutandu-l sa pregateasca un show.apoi a aplicat pentru si acum are slujba de astazi.
cel mai bun lucru de facut este sa scrii la statia ta de radio local si sa intrebi despre munca voluntara. apoi sa incerci sa obtii o slujba ca asistent de DJ.
ACEASTA ESTE TRADUCEREA...CRED CA NU E TOCMAI CEA MAI BUNA SI CORECTA DAR MA BUCUR CA TE-AM PUTUT AJUTA!!!
1 5 1