Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:59:07+02:00
Este alcatuit din tub digestiv, cavitatea bucala, esofagul, stomacul, intestinul subtire, intestinul gros.
Faringe?????
Si faringe .
Asa
Tub digesti : gura esofag faringe stomac intestin subtire intestin gros si glande anexe : pancreasul ficat si glande salivare
2014-11-04T21:59:42+02:00
Sistemul digestiv are 2 functii principale  digestia si absorbtia 
Scuze eu am cerut din ce e alcatuit. Mersi sa stii ca nu stiam pana aum ce functii are mersi mult
npc
Mersi si de cerere