Traduceti in limba romana:
Anna, does a two-hour show on Saturday mornings on national radio, but that doesn.t mean she only works on saturdays! She spends the rest of the week preparing the show- researching, interviewing and writing. She also does other work for the radio station, for example promotions and public relations. This means that occasionally she has to attend dinners and press conferences, or do interviews with music magazines.
No qualifications are needed, but you have to have good general knowledge of music. You also have to be flexible. If you only like pop music, you probably won`t do very well

2
dc ai nevoie
Pai daca ai tradus de pe goole translate e gresit
cum vrei cu mintea am tradus
Nu pare deloc
Ha, si eu acum am tradus cu google translate si scrie cum scrii tu aici, deci nu ma mai ajuta. Ca eu cer cu mintea si tu cu googlw

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T22:08:46+02:00
Anna, nu un spectacol de două ore în diminețile de sâmbătă pe postul national de radio, dar asta nu înseamnă că ea funcționează numai în zilele de sâmbătă! Ea petrece restul săptămânii pregătirea cercetarea show, interviuri și scris. Ea are, de asemenea, alte lucrări pentru postul de radio, de exemplu, promoții și relații publice. Acest lucru înseamnă că, ocazional, ea trebuie să participe la mese și apăsați conferinte, sau de a face interviuri cu reviste de muzică. Nu sunt necesare calificări, dar trebuie să aveți cunoștințe generale bune de muzică. De asemenea, trebuie să fie flexibile. Dacă vă doar cum ar fi muzica pop, probabil castigat `t face foarte bine
ai luat asta de oe google translate?
Si app nu se zice nu uj spectacol, ca acolo nu e nimic negativ in tex
Imi retrag multumirile
2014-11-04T23:15:47+02:00
Anna are un spectacol de două ore în diminețile de sâmbătă pe postul national de radio, dar care nu înseamnă că funcționează numai în zilele de sâmbătă! Ea petrece restul săptămânii pregătind cercetarea show, interviuri și scrierea. Ea are, de asemenea, alte lucrări pentru postul de radio, de exemplu, promoții și relații publice. Acest lucru înseamnă că, ocazional, ea trebuie să participe la mese festive și conferinţe de presă, sau să facă interviuri cu reviste de muzică. Nu sunt necesare calificări, dar trebuie să ai cunoștințe generale bune despre muzică. De asemenea, trebuie să fi flexibil. Dacă şti doar, cum ar fi, despre muzica pop, probabil nu te-ai descurca foarte bine.