Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-04T21:47:03+02:00
72°15'27''/2=36°15'27''
Nu, trebuie să împărțim și minutele și secundele. Eu asta nu am înțeles.mulțumesc.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:48:18+02:00
36 grade 7 minute 43.5 minute.
Dar de ce dă 7 minute și 43,5 secunde?Îmi explici?
ce fel ai făcut
La inceput ai 15 minute si 27 de secunde, transformi un minut in secunde si da 14 minute si 87 de secunde, dupa care imparti la 2.
Succes !
Mulțumesc am înțelesss! :**