Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:49:17+02:00
A= primul
b=32+a
c=2:a
a+b+c=707
a+32+a+2:a=707
3a=707-32x2
3a=675x2
3a=1350
a= \frac{1350}{3}
a=450
b=450+32
b=482
c=450:2
c=225
1 5 1
2014-11-04T21:58:44+02:00
A+b+c=707 b=32+a a=2c/ c=a:2 a+32+a+a:2=707 2a+32+a:2=707 2a+a:2=675 a(2+1:2)=675 a x 5:2=675 a= 675:5x2= 270 => b=270+32=302 c=270:2=135 Aceasta e demonstratia. Sper ca am fost de ajutor. Noapte buna! Aly :*