Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:39:48+02:00
Ma chambre est magnifique.Ma chambre est bien rangee.Ceci est ma chambre.
rangee se scrie cu 2 de ee?
DA CU DOI DE E
dar se scrie cu accent primul e
ms
npc
2014-11-04T21:41:09+02:00
Ma chambre est belle.
Ma chambre est ordonne.
Ceci est ma chambre.
nu le ai tradus pe google translate?
Da,le-am tradus.
pe translate e gresit mereu.
:)))) merci oricum
Cu placere.