Răspunsuri

2014-11-04T21:37:03+02:00
Eu sunt de parere ca banii sunt doar o parte minora a vietii, un lucru cu o importanta medie. Fericirea nu poate, in niciun caz, sa fie cumparata. Intalnim multe persoane din ziua de azi, persoane importante, cu bani, care se casatoresc cu fete mult mai tinere decat ei, crezand ca “dragostea e oarba” si tinerele au vazut ceva seducator in maturitatea lor. Fals! Aceste relatii total neechilibrate se formeaza datorita trasaturii omenesti numita “materialism”, acesta fiind singurul motiv pentru care o fata tanara sta cu un barbat ce ii poate fi tata. Ele se “sacrifica” deoarece cred ca banii lui ii vor aduce fericirea, isi vor putea permite tot ce isi doresc, insa dupa un timp intervine divortul dupa care ele vor realiza ca sufletul este, in final, cel ce are de suferit.Insa fetele nu sunt singurele care contribuie la astfel de situatii, si barbatii cred ca pot avea orice femeie pentru ca au bani. Daca ei pornesc de la ideea ca o femeie poate fi cumparata cu bani, atunci numai acest gen de femei vor roi in jurul banilor, niciodata o persoana sincera, neinteresata.
mersi frumos
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:42:12+02:00
Vorbind teoretic banii nu ar trebui sa conteze atat de mult in viata noastra de zi cu zi deoarece ar trebui sa punem alte lucruri inainte : sanatatea si mentalitatea noastra de a face pasi inainte , dar vorbind din punct de vedere practic banii sunt importanti in viata de zi cu zi a noastra deoarece fara ei nu putem face nimic : nu putem manca , nu ne putem lua ceva de imbracat ............ . Tine minte un lucru : Nu pune banii inaintea vietei !