Ajutatima urgent la o compunere
conditia:imagineaza-ti ca esti stapinul unei insule si ai diverse posibilitati de a o transforma
Prezinta in maniera proprie insula ta
A)la inceput(10rinduri)
B)dupa transformare(10 rinduri)

2

Răspunsuri

2014-11-04T21:44:00+02:00
Daca as avea o insula desigur sa fie mai mare ar arată cu mulți copaci înalti si fără nici o insecta doar cele lecuitoare si blinde .pamintul sa fie curat îngrijit si sa nu fie plin de gunoaie .O parte mare de pămînt sa fie acoperită cu diferite resorturi adică copaci cum ar fi banane ,lămii,kiwi si altele .ar fi distractiv sa am ca animale de companie maimuțe insa sa nu fie agresive si construcții nu prea multe pentru a nu distruge mediul înconjurator.
e foarte bun mersi mult
Cu placere ! Si altadata !
:D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:53:29+02:00
                                      Propria mea insula 
 
   Daca ar fi sa am o insula proprie , as vrea sa fie plina de copaci , cu multi pomi fructiferi exotici , fara gunoaie sau fabrici care sa polueze , nu as vrea sa fie cladiri sau case , corturi sau vreun trib agresiv , cu pamant fertil si cu clima temperata si multe animale blande care sa traiasca in pace indiferent de alimentatie .
   Daca ar fi sa o transform , atunci as cauta o masinarie tehnologizata si creata pentru a replanta copaci , sa stranga si sa culeaga roadele , sa construiasca cateva case maricele si incapatoare , pentru familii mari , sa recicleze tot ce se poate si sa ajute oamenii care au trecut un test de acceptare sa ajunga pe insula , 


 
    Sper ca te - am ajutat si nu uita de cele 3 puncte pentru cel mai bun raspuns .