Răspunsuri

2014-11-04T21:37:01+02:00
Dupa parerea mea prin aceasta personificare autorul sugereaza ca vine iarna cea geroasa,acolo unde parte de frunze nu este.Prin aceasta figura de stil se creaza o atmosfera trista !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:41:19+02:00
Autorul dorește să ne precizeze că frunzele ”dansează prin aer” și formează un covor  pe pământul umed. Ne dă senzația că vine cu ger și cu putere, iarna.
2 4 2