Răspunsuri

2014-11-04T21:32:48+02:00
Omofonele sunt cuvinte care se pronunță la fel dar se scriu diferit.
Omonimele sunt cuvinte cu aceeași formă dar înțeles diferit.
Paronimele sunt cuvinte cu formă asemănatoare si înțeles diferit.
Sper că te-am ajutat ! 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:33:41+02:00
Omonimele sunt cuvintele cu forma identica si sens total diferit.
Paronimele sunt cuvinte apropiate ca forma si diferite ca inteles( pot diferi prin una sau doua litere).
Omofonele sunt cuvinte care se pronunta la fel dar se scriu diferit.
Salut .
salut
Omofonele sunt cuv care se pronunta la fel , dar nu au intre ele nici o legatura ( sensul omonimelor) Omonimele sunt cuvinte cu aceeasi forma si cu sens diferit , ele pot fi parti de vorbire identice sau parti de vorbire diferite ( omonime lexico-gramaticale ) , ele pot fi totale cand sunt identice in flexiune ( leu-lei) si partiale cand sunt diferite in flexiune ( colt-colti si colt-colturi) Paraonimele sunt cuvinte cu forma asemanatoare si cu sens diferit , ele se deosebesc prin 1 sau 2 sunete