Răspunsuri

2014-11-04T21:34:22+02:00
In lentila convergenta imeginea va fi egala cu obiectul, rasturnata, reala, in lentila divergenta imaginea va fi virtuala, marita, dreapta
Stiu ca o sa fie rasturnata si reala, dar de ce egala cu obiectul? Ca normal, in lentila convergenta ar trebui sa fiu mai mare decat obiectul. nu?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:36:01+02:00
În lentila divergenta imaginea va fi virtuala, marita sau dreapta.
În lentila convergenta imaginea va fi egala cu obiectul, rasturnata/reala.
1 5 1