Răspunsuri

2014-11-04T21:23:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=6
a-b=-10
2a=-4
a=-2
b=6-(-2)=8
nu e raspunsul corepunzator
si care este raspunsul corespunzator ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:24:10+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=6
a-b=-10 rezulta ca a=-10+b si inlocuim pe a in relatia de mai sus, si avem:
-10+b+b=6
2b=6+10
2b=16
b=8 si il aflam pe a din a+b=6 rezulta ca a+8=6 si b va fi
a=6-8
a=-2
:) :) :) :*
se pare ca tu nu te pricepi, partea a doua iti cere a-b, adica -2-8=-10
Nu 8+-2 egal cu -10,! 8+-2 egal cu 6
8+(-2)=6 cum iti cere prima parte
Ai tu aceeasi tema ca Florinainol ?
Daca ea a inteles, gata