Hei !Am de prezentat la engleza camera mea.Eu am facut in romana prezentarea camerei mele nu este lunga , dar o vreau in engleza. ''Camera mea nu este spatioasa. In ea se afla un pat , un birou cu sertare, iar pe birou se afla un calculator si carti.Am un dulap unde imi tin hainele,pe jos este parchet si am o perdea de culoare norilor.'' Multumesc!

2

Răspunsuri

2014-11-04T21:12:26+02:00
My room is not spacious . In it lies a bed, a desk with drawers and desk are a computer and a closet where I keep carti.Am clothes , walking is parquet and have a black curtain of clouds
stt
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
dar black pt ati scris? :d
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:16:33+02:00
My bedroom is not big.in it is a bed,a desk .on the desk im my computer and books.i have a wardrobe with my clothes.the floor is made of parquet.in the room i have a curtain of colour of clouds )) sper ca tiam ajutat