S-apoi fost-au poftiti la nunta: Craiasa furnicilor,Craiasa albinelor si Craiasa zinelor,minunea minunilor,din ostrovul florilor! Fiecare a sosit cu alaiul sau,in total 1720 de gize.Furnici si albine erau in total 1232,iar albine si fluturi erau la un loc 1160.cite gize au insotit fiecare craiasa la nunta lui Harap-Alb

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:18:08+02:00
(1232+1160)-1720=
2392-1720=
672 ( albine )
1232-672=560 ( furnici )
1160-672=488 ( fluturi )
 PROBA:
672+560+488=
1232+488=
1720
2014-11-04T21:18:56+02:00
Din 1720 scadem furnicile ;i albinele adica 1232 ;i obtinem numarul fluturilor, adica 488
daca albine ;i fluturi sunt 1160 ;i flturi sunt 488, atunci albine sunt 1160 - 488, adica 672
daca furnici si albine sunt 1232 si albine sunt 672, atunci furnici sunt 1232 - 672 adica 560.
poti verifica si tu rezultatele