Răspunsuri

2014-11-04T21:02:41+02:00
30 de pescari vor prinde 30 de pesti in 3 minute
cum?
30 minute
Pentru ca 1 pescar prinde 1 peste pe minut
se presupune ca pescarii au aceeasi indemanare, sau pestii trag firul la fel :)) un pecar prinde un peste in 10 minute deci 10 pescari prind 10 pesti in 10 minute, deci 30 de pescari prind 30 de pesti in 10 minute si te poti duce foarte departe cu variantele dar nr de minute e acelasi
Da...Ai dreptate în 10 minute
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:03:03+02:00
10 minute ;se schimba doar numarul de pescari si de pesti, dar fiecare pescar prinde un peste in acelasi nr de minute

1 5 1