Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:02:42+02:00
2 la200+2 la 201+2 la500=2 la 200(1+2+2 la 300)=2 la200(3+2 la 300)
1 5 1
2014-11-04T21:06:45+02:00
2 la puterea 200 + 2 la 201 + 2 la 500 = 2 la puterea 901
uita-te in caiet sau intreaba pe cineva
In fine ce clasa esti tu ?
Sau cati ani ai ?
Dar tu
Te-am intrebat pe tine , eu am impresia ca tu esti ca aia care asteapta sa zici tu primul si dupa iti zic si ei :))))