1alcatuiti enunturi cu omonimele cuvintelor:lin,pala,broasca,somn,para
2.alcatiti minim 5 enunturi in care sa deminstrati polisenia cuvintelor:a ingheta, a cerceta
3.alcatuiti enunturi cu paronimele: a gira,a gera,familial,familiar,a insera,a însera,perceptor,preceptor,temporar,temporal,arbitar,arbitral

2

Răspunsuri

2014-11-04T20:41:54+02:00
Caută în DEX aceste cuvinte și îți vor apărea mai multe sensuri și vei putea alcătui tu.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:42:01+02:00
1. Vantul bate lin .
Am prins un lin.
Broasca sare.
Broasca usii e defecta.
Am chef de somn.
Mananc somn de mare.