Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:37:50+02:00
Civilizație așezată de-a lungul unui râu
ce clasa esti
nu poti sa ajuti si la matematica
Sunt clasa a 6 a...te pot ajuta dacă stiu
poate mai precis ar fi: civilizatie aflata pe malul unui fluviu (de ex. civilizatia Sumerului nascuta intre fluviile Tigru si Eufrat)
civilizatia care este asezata dea lungul unui riu
2014-11-04T20:52:37+02:00
Adica o civilizatie asezata langa un rau
poate mai precis ar fi: civilizatie aflata pe malul unui fluviu (de ex. civilizatia Sumerului nascuta intre fluviile Tigru si Eufrat)
da :)
poate mai precis ar fi: civilizatie aflata pe malul unui fluviu (de ex. civilizatia Sumerului nascuta intre fluviile Tigru si Eufrat
cumva ai copiat de mai sus?? :))