Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:35:59+02:00
-89-58=147 ( cred ca e corect )

nui corect
De ce nu e ? Zi tu cum e corect.
bine
în sistemul international gradele se măsoară în grade Kelvin. la el 0 grade sunt 273 de grade
1)273 grade -89 grade=184 grade 2)273 grade + 58 grade =331 grade. 3)afli diferența: 331 grade - 184 grade =147 grade
2014-11-04T20:47:41+02:00
De la -89 la 0 sunt, logic, 89 de grade 
de la 0 la 58 sunt inca 58 de grade. Ca sa afli diferenta dintre cea mai scazute temperatura si cea mai ridicata, le aduni:

89 + 58 = 147
minusul in acest caz inseamna  doar ca temperatura e negativa, adica sub pragul de inghet.