Răspunsuri

2014-11-04T20:32:37+02:00
659 475-133493=425982(in ultimele 2)
233493-11278=222215 (in al doilea)
425982-222215=203767 (in al treilea)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:33:23+02:00
A+b+c=659475
a=233493 kg de grau sunt in primul depozit
b=a-11278
=> b=233493-11278
b=222215 kg de grau sunt in al doilea depozit 
c=659475-233493-222215
c=203767 kg sunt in al treilea depozit 

a-cantitatea de grau din primul depozit
b-cantitatea de grau din al doilea depozit
c-cantitatea de grau din al treilea depozit