Răspunsuri

2014-11-04T20:57:42+02:00
Autori:Lucian Blaga,Mihai Eminescu,Ana Blandiana,Ion Luca Cragiale,Mihail Sadoveanu,Tudor Arghezi,Ion Creanga,Grigore Bajenaru,Marin SorescuGrete Tarler
munti:M-tii Apuseni,Apenini,Alpi,Bucegi,Ineu,Gutai,Gaina,Dinarici,Meridionali,Carpati
ape:Marii:Mediterana,Laptee,Neagra,Caspica,Moarta,Rosie,Oceanu Pacific,Indian,Antartic,Artic
tari:Romania,Elvetia,Franta,Italia Cehia,Germania,Slovacia,Slovenia,Grecia,Norvegia,
tunsori:bob,scurt,in scari,breton drept,breton intr-o parte,pixie,bucle,drept,impletituri laterale,doua codite 
p.s. scuze dar la tunsori nu cred ca te-am prea ajutat sper ca am putut sa te ajut cat de cat 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T21:07:20+02:00


Autori-Tudor Arghezi,Ion Creanga, I.L Caragiale, Petre Ispirescu, Ionel Teodoreanu,Ioan Slavici,George Topirceanu,George Cosbuc, Mihail Sadoveanu,Hans Christian Andersen.

Ape-

Tari- Franta, Grecia, India, Argentina,Italia, Spania, Bulgaria, Scotia,Ungaria si Romania.

Tunsori-Bob,In scari, ....

Munti- M-tii Fagaras, M-tii Carpati, , , Muntele Athos, M-tii Padurea Negra, Muntele Elbrus, M-tii Bistritei,Muntele Mare, M-tii Bucegi, M-tii Retezat,M-tii Caucaz

1 5 1