Răspunsuri

2014-11-04T20:28:33+02:00
Cred ca astia sunt divizorii proprii    1;2;0
0 nu divide pe nimeni
decat pe 0, iar 1 e impropriu
2 nu e obligatoriu divizorul oricărui nr
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:29:11+02:00
Pai divizori proprii a numarului  8 sunt : 2 si 4
divizorii  proprii a lui 20 sunt :2,5,4,10
divizorii priprii a lui 15 sunt :3 si 5 
Si tot asaa ....
Comentariul a fost şters
Improprii ai 1 si nr însuși
Comentariul a fost şters