Transcrie in text oua cuvinte care contin hiat

La inceput , ca sa nu para
ca are gusturi prea ciudate
a mancat intr-o doara
cartea de bucate

Apoi, ca sa nu ma sperie prea tare
Catva timp a infulecat nunau dictionare

Ba , ca sa-si mascheze tendintele intelectualiste
Vreo luna s-a multumit cu romane politiste

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:23:24+02:00
2014-11-04T20:23:42+02:00