este numar impar
Este par
Numere pare sunt :0, 2, 4 ,6, 8 ....2k, cele impare is 1, 3 ,5 ,7......2k+1
ESTE PAR
Este par deoarece se termina în 0 iar 0 este număr par

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:23:01+02:00
90 este par... daca ultima cifra a unui nr este {0, 2, 4, 6, 8} acesta este par

2014-11-04T20:23:36+02:00

este nr par

Numere pare------------>>>>0.2.4.6.8

Numere impare-------------->>>>>>>>>>1.3.5.7.9