Răspunsuri

2014-11-04T20:23:29+02:00
Eu stau la casa. 
Casa mea e ca un cantec misterios.
Trebuie sa iau 10 ca sa merg la teatru.
Casaa aia nu-i a mea.
trebuie cu diferite sensuri ale cuvintului casa
aa
Eu am o casa mare.
Casa de marcat s-a stricat
Ca-sa ia nota mare trebuie sa invete
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:24:09+02:00
Am fost acasa la un prieten.
Am o casa noua.
Am cei sapte ani de acasa.
Mie dor de casa parinteasca.
SPER CA TI-AM FOST DE AJUTOR!!!
2 3 2