Ana si Mihai aveau aceeasi suma de bani. Ana a cheltuit 826 lei, iar Mihai 925 de lei si observa ca impreuna mai au cat a avut fiecare la inceput. a) Cati lei a avut fiecare la inceput? b) Cati bani mai are fiecare persoana?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:18:39+02:00
Ana=X-826
Mihai=X-925
X-826+X-925=X
X+X-X=826+925
X=1751lei - avea fiecare la inceput
1751-826=925lei - mai are Ana
1751-925=826lei - mai are Mihai

3 4 3
2014-11-04T20:25:27+02:00
Ana=X-826
Mihai=X-925
X-826+X-925=X
X+X-X=826+925
X=1751lei - avea fiecare la inceput
1751-826=925lei - mai are Ana
1751-925=826lei - mai are Mihai