Răspunsuri

2014-11-04T20:17:55+02:00
Bio-despre viata
filo-
grafie-despre scris
fob-
orto-corect
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:26:35+02:00
bio - este un element de compunere cu sensul referitor la viață .
filo - element de compunere care înseamnă prieten,iubitor
grafie -
înseamnă o reprezentare prin linii,figuri ,hărți a unor date din diverse ramuri de activitate. Disciplina de studiu - geografie -se referă de fapt la reprezentarea pământului prin niște hărți, iar caligrafia - este scrisul tot prin niște semne.
fob - înseamnă antipatie pentru ceva,o stare de neliniște.
orto -este un element de compunere care înseamnă drept,corect,conform cu.