Răspunsuri

2014-11-04T20:15:56+02:00
Cat trebuie sa iti dea sa văd dacă am făcut bine .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:17:43+02:00
Paii....scoti intai nr din radical... \sqrt{8} =2 \sqrt{2}
 \sqrt{32} =4 \sqrt{2}
Scriem...3 pe 2 radical din 2 + 1 pe 4 radical din 2 +5radical din 2 pe 8..Rationalizam..si o sa vina :
3 radical din 2 pe 4 + radical din 2 pe 8 + 5 radical din 2 pe 8 =
Aducem la acelasi numitro si obtinem :
6 radical din 2 pe 8 + radical din 2 pe 8 + 5 radical din 2 pe 8 =12 radical din 2 pe 8..Se simplifica si da 3 radical din 2 pe 2
1 5 1