Va rog foarte mult sa imi raspundeti la urmatoarea intrebate :
1) Alcatuiti enunturi corecte cu termeni: glob ocular, sclerotica, cornee, coroida, iris, retina, pata galbena si acomodare. Cu fiecare cuvant sa alcatuiti enunturi .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:14:35+02:00
1. Globul ocular are un diametru de 2,4. 
2. Sclerotica este prima tunica. 
3.Corneea este transparenta, subtire si bombata. 
4.Coroida formeaza fata ochiului. 
5.Irisul sau floarea ochiului are forma unui disc, iar in centru are un orificiu numit pupila. 
6.Retina este tunica interne, de origine nervoasa sensibila la lumina. 
7. Pata galbena este una din cele doua portiuni importante. 
8. Acomodarea ochiului este in cavitatea osoasa, numita orbita. 

Esti cumva intr-a 7-a?

da
imi dadui seama pentru ca am avut si eu acelasi exerciutiu.. :))
2014-11-04T20:18:48+02:00
Ochiul este numit si glob ocular.
Sclerotica este o membrana ce inveleste ochiul.
Transplantul de cornee se efectueaza sub anestezie.
Coroida este de culoare bruna.
Culoarea ochilor este determinata de iris.
Retina este membrana pe care se formeaza imaginea.
Pata galbena este o componenta a ochiului.
Ochiul se poate acomoda cu lumina puternica.
3 3 3