Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-04T20:00:26+02:00
- sa nu mananci in ora
- sa nu vorbesti in ora
- sa nu te joci pe telefon
- sa nu te plimbi in ora
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:01:08+02:00
Când eşti de servici pe clasă, să îţi faci treaba : să duci gunoiul, să speli tabla
să vii îmbrăcată decent
să nu vii machiată , chestii de genu'
să nu mănânci în ore
să nu aduci la şcoală mâncare urât mirositoare etc
1 5 1