Răspunsuri

2014-11-04T19:55:14+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T19:57:56+02:00
Numerele care pot fi rotunjite la 500 sunt : 482 , 513 , 502 , 473 , 538 .                  aceste numere se pot rotunji la 500 deoarece toate , la ordinul zecilor trecusera de 50 sau erau egale cu 50             ex : 482 , daca te uiti la zeci adica la 8 adica 80 este tracut de 50 , deci numarul 482 se poate rotunji la 500 
2 4 2