Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T19:51:50+02:00
Pălăria sa este Galbena. El s-a lovit la picior când juca tenis.
Mama sa este profesoara. ea s-a urcat in pom
Bunica sa a fost doctor.daria s-a uitat la tom si jeri
In codru s-a auzit un fosnet de frunze
Toamna isi iubeste a sa munca
Mama sa a fost la piata. EL s-a ascuns dupa un copac.
2014-11-04T19:51:57+02:00
Mama sa e dentist.
El s-a jucat.
mama sa este frumoasa
multumesc
Bunica sa a mers in piata după cumparaturi
Andrei s-a dus in parc sa se joace cu prietenii sai
multumesc pt ajutor