Răspunsuri

2014-11-04T19:58:54+02:00
Pai ce e ? Triunghi trapez ?............
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:15:59+02:00
Avem un cerc de centrul O si raza R.
a) Ipoteza: Masura arcului AC este de 120 de grade si masura arcului AB este de 75 de grade.
Concluzie: Masura arcului BC.

Stim ca masura unui arc mic de cerc este egala cu masura unghiului la centru corespunzator arcului.
Avem pe B care apartine arcului AC.
Ca sa putem sa-l aflam masura arcului BC, scadem din masura arcului AC masura arcului AB, adica 120 - 75 care ne da 45 de grade.
b)Ni se cere masura arcului AC cand avem masura arcului AB de 35 de grade si masura arcului BC de 55 de grade.

Atunci masura arcului AC se afla foarte simplu adunand masura arcului AB cu masura arcului BC adica 35+55 care ne da  90 de grade.
c)Acum trebuie sa aflam masura arcului AB stiind ca masura arcului AC este de 150 de grade si
m(AC) + m(BC)=175 de grade.
Mai intai inlocuim pe m(AC) din suma data:
150 + m(BC)=175 de grade. Atunci m(BC) = 175 - 150 =  25 de grade.
Dupa cum putem observa, m(AC)+m(BC) ne da imediat m(AB), adica 150 + 25 care este de 175 de grade.
Mult succes si sper ca te-am ajutat
1 5 1